eweliina85

Alla inlägg under mars 2013

Av Eweliina - 31 mars 2013 20:13


Killarna fick leta efter påsk ägg igår helt överlyckliga för dom fick 2 st fyllda med godis:)
Idag fick dom ett ute på hotellet då bi åkte dit å käkade påsk middag med mina föräldrar å syrran. Broshan va på eget håll med sin dam.

N stannade kvar på hotellet över natten han har fått en grymt jobbig 5 års trotts vissa stunder skrattar man bara åt honom andra blir man helt galen på honom.

Em är bossig av sig han vet vart skåpet ska stå helt enkelt han är inne i en 2 års trotts.

Lex hon bara är fast nu har hon varit ovanligt skrikig dom 2 sista dagarna:(
För några dagar sedan upptäckte jag hennes första tand:) 2 månader e tösen å redan 1 tand vart ska detta sluta:) Hon förflyttar sig med att åla/sparka sig bakåt redan allt går så snabbt nu känns som om hon nyss föddes.

I morgon ska hon ut på sin andra långa resa ner till Småland. Hon o jag ska till huset där nere å röja lite. Elr snarare röja mycket vi ska slänga massor på tippen osv
Vilket jobb rent ut sagt å än är det inte klart på långa vägar:( tisdag skrivs boupptäckten, sen kan mäklaren sätta ut huset på försäljning. När det väl e såld är det dags å åka ner igen för mera tömning å då blir det möbel tömning.... Elr hämta dom möblerna man vill ha sen anlitas en firma för å röja/slänga/ta resten, städning av huset osv.
En hel del kvar innan man kan lämna Småland bakom sig så än har jag koppling där nere.

Onsdag blir det möte med mäklaren för huset jag sålde i oktober, dags för deklarationen å den får han fylla i helt enkelt smidigast å snabbast så.

Nä nu tar jag kväll med några avsnitt av farmen

På återseende mina läsare ha det nu bäst å ta hand om er:)

Såhär tar jag oss fram när stora inte orkar gå:)

Å

Av Eweliina - 30 mars 2013 20:30

Nej det är INTE om M förra inlägget handlar om. Nu vet ni det

Av Eweliina - 30 mars 2013 10:37


vara sant? Jag vill inte tro att det är sant fast jag vet att det är det:(

Känner sorg/ledsamhet/besvikelse inom mig jag är splittrad.
Jag ville gärna ha varit med i torsdags, jag vill kontakta dig men vet inte hur, brev är nog det ända.
Jag vill gärna besöka dig men jag är istortsett själv med 3 barn då är det inte så lätt.
Jag vill kunna ringa dig som förr men jag får inget svar
Jag vill kunna smsa dig som förr men får inget svar

Hoppas du mår bra, på måndag fyller du år den får du inte fira med nära o kära, du får heller inte träffa ditt barn, du får heller inte träffa din gravida flickvän:(

Vad blev du dömd för?
Hur länge blev du dömd?
Vilken anstalt sitter du på?

Många frågor o funderingar har jag ska fundera vidare om jag kontaktar dig via brev elr ej

Tänker på dig min vän, du har det inte lätt just nu?


Av Eweliina - 29 mars 2013 20:00

Härliga trotts:)

2 års trotts på Em och 5 års trotts på N.

5års trottsen är dock mycket roligare än alla andra trottser jag bara skrattar inombords åt N heheh han e för goo den ungen:)

Lex bara följer med helt enkelt hon lär sig av sina bröder.
Hon e 2,5 månad o har redan fått en tand blev chockad sj men en tand e på g upp.

Var uppe till 3 i natt för kl 01.20 messa syrran mig tack å lov vakna lex strax innan å ville ha mat så jag kunde se messet. Strax innan 2 kom hon hit så jag körde henne till donken å sedan ut till hotellet där hon bor för tillfälligt med sin lilla Stella. Kom i säng vid 3 tiden så jag fick sovmorgon i morse till 7.40 när lex vaknade. Jag var utvilad någelunda iallafall när jag klev upp.

I morgon ska kidsen få leta efter sina ägg 2 var en av oss å den andra av farmor o farfar. På söndag blir det en tripp ut till hotellet, checka av läget å äta påsk middag.

Måndag morgon drar jag iväg med lex ner till Småland o fixar en del i huset där nere sen är jag 3 barns mamma igen på tisdags kvällen då jag e hemma igen.

Nu blir det farmen ett tag tills lets dance börjar.

Glad påsk på er mina läsare

Av Eweliina - 25 mars 2013 21:56

I trädet stör jag mig grymt mycket på varför vet jag inte men det stör mig någe grymt att den hänger där den gör....

Har nejat Em någe grymt mycket idag stackarn men 2 års trottsig som han är å ska slå på allt å alla det går jag inte med på. Tycker ändå synd om honom :(

I morgon tar vi nya tag å hoppas på en mindre sägs nej dag.

Av Eweliina - 25 mars 2013 21:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Eweliina - 25 mars 2013 03:17

Det som var min värsta fasa det har slagit in....
Lex har vänt på dygnet fy f....... Va tråkigt:(
Ingen sömn nattetid ingen sömn under dagtid men jag e stark jag överlever några månader till:)

Idag får killarna gå på dagis, jag ska till Bvc på föräldrargrupp
Idag e jag osså ensam hela dagen/kvällen med barnen för nu har ju fotbollssäsongen dragit igång igen = träning minst 2ggr/veckan, 1 match i veckan.

Veckan efter påsk åker jag ner till Småland med min far en sväng, lagom tills jag kommer hem så drar M iväg på träningsläger (fotboll) så då är det jag å kidsen 11-14/4 får se vad vi finner på för skojigt när M inte är hemma.

Nä försöka intala lex att det e natt nu så man får någon timmes sömn innan vi ska upp vid 6. Natti

Av Eweliina - 23 mars 2013 18:25

I morgon för första ggr ska jag lämna iväg Lex till min kusin hennes gudfar i några timmar.
Jag kan inte minnas att jag lämnat bort henne tidigare.

Idag spenderade N några timmar hos sin morbror å hans tjej. Helt överlycklig:)
Jag åkte ut till hotellet med Lex under dessa timmar. Busade med alla hundar där ute blev överraskad av att det var 5 st istället för 4 st men syrrans hund var där osså.

Nu e det dags å tvätta några maskiner sen tar vi kväll till fångarna på fortet

Presentation

Min vardag, mitt liv med 3 barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards