eweliina85

Direktlänk till inlägg 7 september 2013

Ge upp....

Av Eweliina - 7 september 2013 22:29

Ditt sökande efter mig... Du kommer aldrig åt mig inse det....

Finns både en å två anledningar till varför jag inte går ut med mitt riktiga efternamn på nätet å irl....

En gång till du "försöker" söka upp mig då blir du anmäld å ytterligare en gång med besöksförbud....
"Linda" är redan kontaktad då du stod utanför min dörr.....

Ge dig nu....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eweliina - 3 december 2013 09:00

Bomben kommer exploderas nu är det nog..... Jävla fi**a till ansvars pedagog äldsta sonen har..... Jag är så förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Idag jävlar ska hon får höra ett å annat för JAG ska hämta barnen idag bara för at...

Av Eweliina - 21 november 2013 01:59

Fy fan vilken värk.... Igår var det dags för operationen.... allt gick bra men ska genom gå en ny operation denna gång i Sthlm då det finns mer å ta bort... Så min läkare skicka mig dit då han inte "vågade" ta bort det för det var såpass mycket....

Av Eweliina - 12 november 2013 18:11


Hur kan man hata en unge så mycket...!? Det går tydligen å göra.... Efter många ord,sparkar,slag å mobbing mot min sin så hatar jag fan h*n på dagis.... Starkt ord just hatar men den ungen är ja vet inte hur jag ska yttra mig jag får bara mer å mer...

Mat

Av Eweliina - 18 oktober 2013 19:09


I o med att jag varken äter lunch elr middag så är magen i total obalans..... För den får bara frukost = en macka å the Idag "fick" jag äta middag å dom få ggr jag får äta på kvällen slutar alltid med magknip:( Blir total knäpp gör ju så sjukt ...

Av Eweliina - 18 oktober 2013 11:37

Att storhandla själv med 3 barn är ingen större hit.... Måste jag så måste jag men idag fick jag hjälp av min fina vän som följde med oss tusen tack hjärtat. Idag är jag osså för övrigt själv med barnen, M kommer hem å vänder typ käkar lite mat ...

Presentation

Min vardag, mitt liv med 3 barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards