eweliina85

Alla inlägg under september 2013

Av Eweliina - 14 september 2013 21:48

För killarna har vi haft idag.

Super mysigt å träffa en del av släkten/vänner som kom killarna har haft jätte roligt med vänner å alla nya leksaker dom fått.

I morgon ska N till leklandet å fira en dagis kompis sen bär det av till hotellet för där väntar motorcykeln på honom:)?

Nä nu en cigg å lite piller sen sängen

Av Eweliina - 14 september 2013 21:46

Denna ständiga värk i knät....
Imorse var det hyfsat bra 80% återställt.... För att sedan bli 50% gahhh blir knäpp.... Å värken ska vi inte ens tala om.... Föda barn utan smärtstillande är ingenting mot denna värk fy fan....

Av Eweliina - 12 september 2013 19:13

Efter mycket velande hit å dit gällande mitt knä.... Så besluta jag mig att besöka läkaren idag...

Kommer in å han tittar/känner/klämmer konstaterar att det är absolut inte vätskefyllt. Däremot extremt svullet å icke böj/sträckbart.... 50 grader saknas av funktionen... Jaja hur som konstaterar han att jag måste "snabbt" till röntgen (måndag) för att sedan till ortopeden detta är ju en tumör enligt läkaren jag var hos idag....

Nä absolut inte å jag är 99% säker på att det inte är cancer.... Det är en fotbolls skada som ska växa bort (16 år sedan) så jag tvivlar på att den växer bort. Hur som ingen cancer iallafall (tror jag)

Av Eweliina - 10 september 2013 18:27

Dagarna börjar närma sig allt kaos denna månad....

Så jag fortsätter mitt röjande på vinden idag... Baaaah känner hur paniken kommer inför all stress

* N fyller 5år den 11:e
* Em fyller 2år den 14:e
* N ska på kalas den 15:e
* N ska på kalas den 21:ā
* Lex ska döpas den 22:ā
* Loppis den 27-29:e

Å nu ska det pris märkas saker för nu ska alla barn saker bort.

Vinden kallar

Av Eweliina - 7 september 2013 22:34

Förra veckan åkte jag till hotellet med barnen.... Vi var där tills i måndags sen fick min kusin ta över ansvaret tills idag...

I morgon efter frukost (6-7) ska jag rulla dit igen med mina kids.

Nä mat dags för minstingen sen sängen god natt ~ på återseende

Av Eweliina - 7 september 2013 22:29

Ditt sökande efter mig... Du kommer aldrig åt mig inse det....

Finns både en å två anledningar till varför jag inte går ut med mitt riktiga efternamn på nätet å irl....

En gång till du "försöker" söka upp mig då blir du anmäld å ytterligare en gång med besöksförbud....
"Linda" är redan kontaktad då du stod utanför min dörr.....

Ge dig nu....

Presentation

Min vardag, mitt liv med 3 barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards