eweliina85

Alla inlägg under november 2013

Av Eweliina - 21 november 2013 01:59

Fy fan vilken värk....

Igår var det dags för operationen.... allt gick bra men ska genom gå en ny operation denna gång i Sthlm då det finns mer å ta bort... Så min läkare skicka mig dit då han inte "vågade" ta bort det för det var såpass mycket. Så Sthlm nästa....!

Har så jävulskt ont

Av Eweliina - 12 november 2013 18:11

Hur kan man hata en unge så mycket...!?
Det går tydligen å göra.... Efter många ord,sparkar,slag å mobbing mot min sin så hatar jag fan h*n på dagis.... Starkt ord just hatar men den ungen är ja vet inte hur jag ska yttra mig jag får bara mer å mer hat emot h*n varje gång jag ser h*n......
Å inte trodde jag man kunde hata ett barn men det går uppenbarligen å göra...
Dagis lovade att dom aldrig skulle få vara i samma rum osv å det har ju gått väldigt bra elr inte....
Nä dags för samtal med föräldrarna kanske elr så bör jag lugna mig lite för nu skulle jag kunna säga både det ena å andra om den ungen till föräldrarna.... Vilket inte skulle bli bra.

Jajaj nog om dagis....

Nästa vecka vill jag byta skor med någon för jag har från topp till tå å göra....

Mån- leverans av diskmaskinen ev (hoppas)
Tis- operation av mitt knä, Bvc med Lex
Ons- tatuera mig, utvecklings samtal för Em
Tors- (minns ej)

Sen har jag 3 kids på de:)
Det jag oroar mig mest över e op för enligt läkaren ska jag vara på benen direkt men 6/10 personer hat fått gå på kryckor i 1 vecka efter å hur lyckat skulle det vara..!? 3 barn varav 2 åker vagn....!?

Jajaj vi får se hur det blir med den saken...

Nu hinner jag inte skriva mera måste lägga Lex.

Presentation

Min vardag, mitt liv med 3 barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards