eweliina85

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Eweliina - 10 april 2013 21:00

Natten har varit ett helvete rent utsagt fy fan denna natt har varit den värsta psykiskt påfrestande natten sen i fredags... Rörigt när vi kom igår då ingen visst något läkaren var absolut inte svensk och hon kunde absolut ingen svenska....fy fan för icke svensk kunniga läkare..Efter en rörig natt som jag knappt vet vad som var in å ut å vad som gjordes å inte gjordes så begärde jag en svensk läkare i morse.! 2 svenska läkare kommer in å dom fick höra ett å annat av M men nu är allt utrett o jag vet hennes behandlingar osv så jag kan göra dom sj.Hennes tillstånd verkar gå åt rätt håll nu, hon slipper ha kanylen kvar så ingen mera antibiotika jag ska ge henne sista nu 21.15 i sonden. Hon har sonden kvar då hon inte är tillräckligt pigg för att äta helt på egenhand men det hon inte orkar äta sj sondas. Syrgasen är kvar på 1 liter då hon inte orkar syresätta sig helt på egenhand. Små steg framåt har hon klarat av:) Det är alltid något. M kom hit vid 9.30 å va kvar i ca 2 h:)N har varit här å besökt oss idag efter dagis helt underbart å träffa honom min stora huligan:) Mamma kom upp med honom då Em är förskyld så han får inte träffa oss än:( så han fick vara kvar hemma med sin pappa... tråkigt men prio ett är verkligen att Lex slipper mera infektioner nu. Moster/gammelmoster min kom förbi en snabb sväng innan hon skulle till mötet på bb.Jag e nu rejält psykiskt trött på allt detta jag hoppas innerligt att det blir en bra natt bättre än den i natt för den vill jag inte uppleva igen.

Presentation

Min vardag, mitt liv med 3 barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards