eweliina85

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Torsdag

Av Eweliina - 11 april 2013 21:47

Idag fick jag lämna sjukhuset då mamma min kom o var med Lex :)
Jag åkte hem å dona samt packa ner kläder dock smutskläder för vi skulle ju tvätta i lördags men då var jag här så det blev inte tvättat. Men hit med smutskläder för det finns ju tvättmaskin här:) så nu har både jag o Lex rena kläder.

Syrgasen kopplades bort runt 10 tiden idag det har gått super bra utan, hon har ätit allt (100ml) ur flaskan 2 ggr
Nu vid 19 tiden fick det lov o bli syrgasen igen hon dippar längre stunder:(
Nu vid 21 matningen fick det även bli 50 ml i sonden.
Men hon har gjort så stora steg framåt så inte konstigt att man e slut å behöver lite hjälp på kvällen/natten.

I morgon tar vi nya tag o testar utan syrgasen.
Jag hoppas hon kan få komma ut ett litet tag i morgon då jag tänkte ta ut henne på en promenad i vagnen som jag tog med mig.

I morgon kommer även barnens farmor till stan, M ringde ner henne jag förstår honom för det är inte lätt att göra allt sj hemma så han får lite hjälp med allt nu under helgen.
Barnen kommer bli super glada att farmor kommer på besök för det e ju inte varje dag vi ses.

Saknar mina huliganer massor i morgon är det 1 vecka sedan jag lämnade hemmet med Lex:(
Visst jag träffade båda killarna när vi kom hem från akademiska men det var kanske 10 minuter sen åkte jag till sjukan igen, N har varit här å hälsat på.
Em får inte komma just pga sin förskylning.

Nu vill vi se mera framsteg från våran prinsessa så vi kan få ett slut på denna resa som är förjävlig, psykisk påfrestande... Men vi kämpar oss igenom alla motgångar snart är vi alla på banan igen för nu tänker jag inte bo på sjukhuset bra jävla länge när vi väl kommer härifrån.

Nu tar jag natt upp om 2 h igen för matning phuu mer död än levande mat var 3:e timme...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eweliina - 3 december 2013 09:00

Bomben kommer exploderas nu är det nog..... Jävla fi**a till ansvars pedagog äldsta sonen har..... Jag är så förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Idag jävlar ska hon får höra ett å annat för JAG ska hämta barnen idag bara för at...

Av Eweliina - 21 november 2013 01:59

Fy fan vilken värk.... Igår var det dags för operationen.... allt gick bra men ska genom gå en ny operation denna gång i Sthlm då det finns mer å ta bort... Så min läkare skicka mig dit då han inte "vågade" ta bort det för det var såpass mycket....

Av Eweliina - 12 november 2013 18:11


Hur kan man hata en unge så mycket...!? Det går tydligen å göra.... Efter många ord,sparkar,slag å mobbing mot min sin så hatar jag fan h*n på dagis.... Starkt ord just hatar men den ungen är ja vet inte hur jag ska yttra mig jag får bara mer å mer...

Mat

Av Eweliina - 18 oktober 2013 19:09


I o med att jag varken äter lunch elr middag så är magen i total obalans..... För den får bara frukost = en macka å the Idag "fick" jag äta middag å dom få ggr jag får äta på kvällen slutar alltid med magknip:( Blir total knäpp gör ju så sjukt ...

Av Eweliina - 18 oktober 2013 11:37

Att storhandla själv med 3 barn är ingen större hit.... Måste jag så måste jag men idag fick jag hjälp av min fina vän som följde med oss tusen tack hjärtat. Idag är jag osså för övrigt själv med barnen, M kommer hem å vänder typ käkar lite mat ...

Presentation

Min vardag, mitt liv med 3 barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards